Vračilo blaga

Postopek vračila izdelkov

Vračila še nikoli niso bila tako enostavna! Vedno imate možnost odstopiti od nakupa v 60 dneh brez navedbe razloga. Kako to narediti?

 

Za izdelke običajne velikosti (do 30 kg in 60 cm dolžine)

Pencil

Izpolnite obrazec za vračilo

Izpolnite natisnjen obrazec za vračilo, ki je bil priložen vašemu naročilu ali pa ga izpolnite na spletu tukaj.

Blago lahko vrnete in odstopite od pogodbe brez navedbe razloga v 60 dneh od datuma nakupa.

Box

Skrbno zapakirajte izdelke, ki jih vračate

Željene izdelke, ki jih želite vrniti, pošljite po možnosti v originalni embalaži, skupaj s tiskanim obrazcem za vračilo (če tiskane različice nimate več, izpolnite spletno različico obrazca tukaj). Hvaležni vam bomo, če boste v paket vključili številko naročila ali svoje ime (napišite ga na list papirja), da bomo lahko pošiljko čim hitreje identificirali.

Blago skrbno zapakirajte, da se med prevozom ne bo poškodovalo. Za lomljive izdelke uporabite časopise ali folijo z mehurčki.

Return

Izberite priročen način vračila

Za vračilo blaga izberite eno od spodnjih možnosti. Brezplačno ga bomo prevzeli na vašem domu ali v pisarni, lahko pa ga oddate na dostavnih točkah družbe DPD.

Vsa vračila so brezplačna.

Bank

Počakajte na povračilo

Denar za vrnjeno blago bo na vašem računu najkasneje v 14 dneh po dostavi vrnjenega paketa v naše skladišče.

Za prevelike izdelke (nad 30 kg in daljše od 60 cm)

Izpolnite obrazec za vračilo kot za izdelke standardne velikosti, v zadnjem koraku pa se obrnite na nas in se dogovorite za pošiljanje.

Za določitev datuma prevzema za velike predmete se obrnite na našo službo za podporo strankam.
E-mail: info@kulina.si

Vračila/pritožbe - praktične informacije

  • Če so embalaža ali izdelki ob dostavi vidno poškodovani, jih fotografirajte pred in po razpakiranju in nam slike pošljite po e-pošti najkasneje v 24 urah na info@kulina.si. Fotografije lahko pošljete tudi kot priponko ob izpolnjevanju spletnega obrazca obrazec za pritožbo.
  • Odtrgajte originalno nalepko z naslovom ali nalepite novo tako, da prvotna nalepka ne bo vidna.
  • V aplikaciji Retino lahko spremljate status svojega vračila/pritožbe. Če ste izpolnili spletni obrazec za vračilo/pritožbo, vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa vašega primera in takoj vzpostavili stik s službo za pomoč strankam po e-pošti. Če ste uporabili natisnjen obrazec za vračilo, boste povezavo za spremljanje statusa vračila/pritožbe prejeli, ko bo pošiljka dostavljena v naše skladišče.
  • Če ste plačali prek spleta (plačilo s kreditno/debetno kartico, takojšnje bančno nakazilo, Google Pay, Apple Pay), bo znesek vrnjen na račun, povezan s kreditno/debetno kartico, s katere je bilo opravljeno plačilo. V primeru plačila po povzetju ali s klasičnim nakazilom bomo sredstva nakazali na račun, ki ga boste navedli v obrazcu za vračilo. Denar bo vrnjen na vaš račun najpozneje v 14 dneh od dostave vrnjenega blaga v naše skladišče.
  • Postopek za pritožbe je del naših Splošnih pogojih poslovanja.

Izberite priročen način vračanja

DPD

Kurir DPD bo paket prevzel na kateremkoli naslovu.

Več o tem Manj o tem

Rezervirajte povratni prevzem na spletu tukaj

Na dan prevzema boste prejeli SMS sporočilo, v katerem bo naveden čas prihoda kurirja.

DPD prevzem in dostava na točki dostave sta brezplačna.

Kulina

Pošiljanje na druge načine

Več o tem Manj o tem

Pošljite paket z GLS Slovenija na naslov (na lastne stroške):

Frogman s.r.o / 22736F
KULINA Group, a.s.
Spodnja Nova vas 47
2310 Slovenska Bistrica
Slovenia
Paketi, poslani s strani drugih prevoznikov ne bodo obdelani in bodo vrnjeni pošiljatelju.

Pošljite nam potrdilo o pošiljanju na info@kulina.si in povrnili vam bomo stroške pošiljanja.

Vračila in pritožbe - spletni obrazci za vračilo

V prvem koraku izberite vrsto postopka, ki ga želite odpreti. Za začetek potrebujete številko naročila in e-mail, ki ste ga uporabili za naročilo.

 

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali moram blago vrniti na lastne stroške?

Zagotavljamo storitve vrhunske kakovosti, tudi ko gre za vračilo blaga. Če se odločite za prevzem s kurirsko službo DPD, je povratna pošiljka brezplačna.
Če se odločite uporabiti svojega kurirja, nam pošljite kopijo računa in povrnili vam bomo stroške pošiljanja.

Kdaj bom prejel/a denar za vrnjeno blago?

Če ste plačali prek vmesnika GoPay/Stripe (plačilo s kreditno/debetno kartico, takojšnje nakazilo, GooglePay ali ApplePay), bo znesek vrnjen na račun, povezan z debetno/kreditno kartico, s katere je bilo plačilo opravljeno. V primeru plačila po povzetju ali s standardnim bančnim nakazilom bomo sredstva nakazali na račun, ki ste ga navedli v obrazcu za vračilo (tiskanem ali spletnem). Vračilo bo izvedeno v 14 dneh (najkasneje) od datuma dostave vrnjenega blaga v naše skladišče.

Kako naj izdelke zapakiram za vračilo in kaj mora vsebovati paket?

Pošljite željene izdelke, ki jih vračate po možnosti v originalni embalaži, skupaj s tiskanim obrazcem za vračilo (če tiskane različice nimate več, izpolnite spletno različico obrazca tukaj).
Blago zapakirajte tako, da se med prevozom ne bo poškodovalo. Za lomljive izdelke uporabite časopise ali folijo z mehurčki.

Kaj naj storim, če v 14 dneh po vračilu blaga še nisem prejel/a svojega denarja?

Obrnite se na naš center za pomoč strankam na email info@kulina.si in takoj bomo preverili vaše povračilo.

Kaj naj storim, če sem prejel/a nekaj drugega ali če nekaj manjka?

>Obvestite nas preko spletnega obrazca Retino, ki ga najdete tukaj tukaj in izberite ustrezno vrsto zahtevka. V najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali in vam pomagali, da bo vse rešeno v skladu z vašimi pričakovanji.

Ne najdete, kar ste iskali?
Vse o nakupovanju KULINA