Zahtevki

Postopek zahtevkov

Vračila in zahtevki še nikoli niso bili tako enostavni! Vedno imate možnost odstopiti od nakupa v 60 dneh brez navedbe razloga. Kako to storite?

 

Za izdelke standardne velikosti (do 30 kg in do 60 cm dolžine)

Pencil

Izpolnite obrazec za reklamacijo

Izpolnite spletni obrazec za reklamacijo tukaj.

Box

Skrbno zapakirajte izdelke, ki jih pošiljate nazaj

Reklamirano blago nam pošljite nazaj. Hvaležni vam bomo, če boste v paket vključili številko naročila ali svoje ime (napišite ga na list papirja), da bomo lahko pošiljko čim hitreje identificirali.

Izdelek zapakirajte tako, da se med prevozom ne bo poškodoval. Za lomljive izdelke uporabite časopise ali folijo z mehurčki.

Return

Izberite priročen način vračila

Za vrnitev blaga izberite eno od spodnjih možnosti. Blago bomo brezplačno prevzeli na vašem domu ali v pisarni.

Vse možnosti vračila so brezplačne.

Bank

Počakajte na rešitev zahtevka

Vašo reklamacijo bomo rešili v 30 dneh. Prizadevali si bomo, da bo rešitev čim hitrejša. V primerih, ko rešitev reklamacije ni odvisna od proizvajalca, lahko pričakujete, da bo reklamacija obravnavana v enem tednu.

Za prevelike izdelke (več kot 30 kg in najdaljšo stranico več kot 60 cm)

Izpolnite obrazec za reklamacijo na enak način kot za izdelke standardne velikosti in se v zadnjem koraku obrnite na nas, da izberete dostavo.

Za določitev datuma prevzema za prevelike izdelke se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
E-mail: info@kulina.si

Vračila/pritožbe - praktične informacije

  • Če so embalaža ali izdelki ob dostavi vidno poškodovani, jih fotografirajte pred in po razpakiranju ter nam slike najpozneje v 24 urah pošljite na email naslov info@kulina.si. Fotografije lahko pošljete tudi kot priponko ob izpolnjevanju spletnega obrazca obrazec za pritožbo.
  • Če izdelke pošiljate nazaj v naši škatli, odtrgajte prvotno nalepko z naslovom ali nanjo nalepite novo, tako da prvotna ne bo vidna.
  • V aplikaciji Retino lahko spremljate status postopka vračila/pritožbe. Če ste izpolnili spletni obrazec za vračilo/pritožbo, boste takoj prejeli povezavo za spremljanje statusa zadeve in neposredno komunikacijo s službo za pomoč strankam po e-pošti. Če ste uporabili tiskani obrazec za vračilo, ki je priložen vsakemu našemu naročilu, boste po dostavi pošiljke v naše skladišče, prejeli povezavo za spremljanje statusa vračila/pritožbe.
  • Postopek pritožbe je del pogojev poslovanja.

Izberite priročen način vračila

DPD

Prevzem na kateremkoli naslovu s kurirsko službo DPD

Več o tem Manj o tem

Rezervirajte povratni prevzem prek spleta tukaj.

Na dan prevzema boste prejeli SMS sporočilo, v katerem bo naveden čas prihoda kurirja.

DPD prevzem je brezplačen.

Kulina

Pošiljanje na druge načine.

Več o tem Manj o tem

Pošljite paket z GLS Slovenija na naslov (na lastne stroške):

Frogman s.r.o / 22736F
KULINA Group, a.s.
Spodnja Nova vas 47
2310 Slovenska Bistrica
Slovenia
Paketi, poslani s strani drugih prevoznikov ne bodo obdelani in bodo vrnjeni pošiljatelju.

Pošljite nam potrdilo o pošiljanju na info@kulina.si, in povrnili vam bomo denar za pošiljanje.

Vračila in pritožbe - spletni obrazci za vračilo

V prvem koraku izberite vrsto postopka, ki ga želite odpreti. Za to potrebujete številko naročila in e-mail, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila.

 

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali moram izdelke vrniti na lastne stroške?

Zagotavljamo vrhunske storitve, tudi pri vračanju blaga. Če se odločite za prevzem na svojem naslovu s kurirsko službo DPD, je povratna pošiljka za vas brezplačna.
Če se odločite uporabiti svojega prevoznika, nam pošljite kopijo potrdila o plačilu in povrnili vam bomo stroške pošiljanja.

Koliko časa traja obdelava pritožbe?

Vaša pritožba bo obravnavana v 30 dneh od datuma dostave reklamiranega blaga v naše skladišče.

Kako se zahtevek obravnava?

Izdelek nam brezplačno pošljite po kurirski službi DPD.
V aplikaciji Retino lahko spremljate status svojega zahtevka. Ko ustvarite zahtevek, boste prejeli povezavo skupaj z informacijami o postopku.

Kako moram zapakirati blago za vračilo in kaj mora paket vsebovati?

Blago, ki ga želite vrniti, po možnosti pošljite nazaj v originalni embalaži, skupaj s tiskanim obrazcem za vračilo, ki je bil v paketu (če ga nimate več, pa izpolnite spletno različico obrazca tukaj).
Blago zapakirajte tako, da se med prevozom ne bo poškodovalo. Za lomljive izdelke uporabite časopis ali folijo z mehurčki.

Ne najdete tistega, kar ste iskali?
Vse o nakupovanju v KULINI